sagabio - den tjocka prinssesan.

hejsan folket , hur är det med er ?
men mig är det iaf ganska bra, bara lite ont i huvudet,

igår kväll var jag på bio med sima och pauvii
vi så den tjocka prenssesan (tror jag den hette)
den var faktis ganska bra jag gillade den , liksom självaste
handlingen och det mesta=)), jag köpte en liten popcorn
men asså jag liksom åt ingentig var inte ett dugg sugen på
något att smaska på till filmen, konsigt jag veet jag brukar älska
att smaska något gott till filmen , men jag drack iaf av min fanta,

sen när filmen var slut så åkte jag hem nästa direkt,
när jag var hemma så tog jag fram min laptop och var inte
alls sömnig så jag kollade vilka filmer jag hade , hade lite svårt att
bestämma mig men till slut så fick det bli howhigh, det var rätt så bra.

nu får ni ha det bra
ska försöka dricka mycket vatten
så att min äckliga huvudvärk går bort ;S
pusshejj;*

jag bjuder på den hära konstiga bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0