'r i skolan.

Hejjj, nu är jag i skolan, med några härr,
igår så var jag med linnèa ist, i stan , o letade efeter prao,
så idag så ska jag ringa lite hit och dit, hoppas jag får prao på
EOURSKO, :)), ska ringa dit, o lite andra ställen, om jag har nummret få se,
men jag har iaf nummret dit, men ska iaf ringa dit först:)),
nu har vi rast, men ska kanske till stan på lunch rasten få se om jag orkar,
och idag så äre potatiscupen :D, det ska bli becchtt, faan ;D,
men ha det bra iaf ses ska draa,,




Kommentarer
Postat av: bisan

sööt bild! <3

2009-04-17 @ 09:46:35
URL: http://misskrullig.blogg.se/
Postat av: lisa

fiin biild <3



Snyggblogg oxå !



elr aa klockan (L)(A)

2009-04-17 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0