Dagen närmar sitt slut...

Ja, som sagt så närmar dagen sitt slut.. Men det är inte endast dagen som gör det, uatn hela idol håller just
på att närma sitt slut. Tro det eller ej, men jag kan inte kolla på idol, för att det har hänt något med
kanalerna eller något skit.. :(, vilken otur jag har va ? Ja, jag vet och det har jag sagt till er innan..
Att jag är värsta otursmänniskan ! :(

Men det jag hoppas på ikväll är ju att erik vinner, ja.. Man brukar tycka att de som förtjänar att vinna är de
som ska göra det ? Har jag inte rätt, men Calle han är bra han med, men alltså allmänt så är ju erik
något bättre, och han har verkligen en underbar röst ! Så rösta folket, för det kan inte jag göra :(



Är det någon som saknar gammla "idol år", för det gör nämligen jag..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rätt hade du, synd om mig, haha :)

2009-12-12 @ 00:02:13
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0