Dagen

Hade en lite annorlunda skoldag idag.. Men det är inget så speciellt med det eftersom att vi har skolavslutning
imorgon ! Och det ska bli hur härligt som helst, måste jag säga ! Det finns många som redan har lov..
Men inte jag, men som sagt så slutar vi på tisdag och det är redan imorgon :D *Big-Smile*

Idag så gick jag hem ifrån skolan, jag sket i att ta bussen eftersom att jag och mina vänner skulle följa en annan
vän till maxi för att hennes mamma skulle komma och hämta henne där, och sen gick jag ifrån maxi.
För att jag tyckte att det var så onödigt att ta bussen när jag hade så när hem.

När jag kom hem så var ingen hemma och det var så himla skönt ! Så jag lagade pasta och bärde bort min
dator till köket.. Och det var sjukt mysigt tills min pasta blev brännd -.- Sen kom en vän till mig som ville att
jag skulle hänga med henne eller något, men jag hade verkligen ingen lust..



På bilden är min söta lilla vän

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



HAHAHAH NAJS :D

2009-12-21 @ 15:30:06
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0