Idas påhitt.. hahahhahh

Idag när jag satt och hade sälskap med mina vänner när de väntade på bussen så hittade Ida på lite saker..
Eller ska vi säga en massa ?

Vi satt och pratade om lite olika saker sen kom vi fram till det med typ Cheri varför kom du försent idag ?
Sen började vi babbla om det, sen sa Ida att en gång då jag kom försent så undra hon varför jag gjorde det,
och då svarade jag "bara för att jag åt hamburgare till frukost" och då sa hon men vad har det med det att göra
och då sa jag för att " det tog så långt tid att steka hambugaren"

Vilket på hitt..

För det första, ehmm jag äter inte hamburgare till frukost och för det andra.. Vadå det tog långt tid att steka hamburagern ? Jag är inte du i huvudet som skulle svara något sådant, hahhahahaha..

Men vilken humor hon har alltså, hehe.. påhitt påhitt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0