Nyköpt, nyköpt !

Ne men hallå, sötnosar !

Som ni då vet så har inte jag bloggat så mycket osv, så ni vet ju inte vad som har hänt under
dessa dagar..
MEn det är såhär att i torsdags så var jag inte i skolan på grund av att jag mådde lite illa på morgonen, sen under dagen så blev jag lite bättre.. Så mamma kom på att jag behövde en ny jacka.
Och det har jag skrivit om tidigare.. Men iaf, så mamma kom på idén om att jag och hon skulle åka
in till stan och köpa en ny jacka åt mig, och så klart så villa jag det !

Men vi köpte inte bara en ny jacka åt mig utan att vi köpte lita andra saker också som jag och
mamma tyckte att jag behövde..

Det mästa köptes i teamsportia men inte bara där !


Köpte detta för att jag inte skulle leta efter en nagelfil varje dag ?!


hårband :)

Ett par fula vantar som alla mobbas för, haha.. vadå då de är sköna.

 

Två par mjukisar, gråa och svarta



En tjocktröja köpte jag också, alltså den syns inte så jätte bra, men ni kommer säker se den i min blogg
någon annan gång, eller något..



Och sist men inte minst, min nya jacka.. Vad tycker ni ? Äntligen har jag en vinterjacka :)

Detta var alltså torsdagens inköp..
Men igår innan jag åkte och kollade på fotboll så åkte jag in till stan.
Och där köpte jag ett par snygga skor.
De fanns i färgen vit svart och brun, men jag köpte bruna skor..
Jag tror inte att jag har några bruna skor faktist ?



Bilden kanske inte visar hela skon, men bilden får duga..
Men ni får säker se de lite bättre en annan gång.

Men ha det så jätte bra nu allihopa och jag önskar er en fin söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0