Blev ingen match för mig idag..

Hejsan sötnosar, som ni ser på rubriken så var jag inte med på matchen som vi hade idag..
Och för er som inte vet så är det såhär att jag hade eller rättare sagt skulle ha en match idag på morgonen
klockan 8.00 men jag var inte med på den för att jag inte kunde vakna. Jaa, alltså jag var inte med på den '
matchen som jag skulle vara med på, jag som försökte att sova så tidigt så möjligt. Men jag somnade kanske
klockan ett igår kväll eller natt. Jag vet inte vad som låter bäst..
Jag fick också ett samtal hem på morgonen, men jag sa att jag inte kunde komma jag halvsov när jag pratade
men hoppas jag inte sa något för knäppt..
Men senare under dagen ska jag nog åka och handla lite saker som jag behöver. Men jag vet inte om jag har
någon lust att gå ut nu för att jag fryser och vädert gör moig inte på något bra humör..
Men jag behöver några saker så jag kanske går ut ändå, men om jag köper de sakerna jag behöver idag så får
ni nog reda på det, och så kommer nog några bilder osv. Men nu får ni ha det skit bra.
Och en bild som jag lägga in annars så skulle detta inlägget inte bli lika kul att läsa..
Men juste jag har ju gjort om hela datorn så allt är borta men jag tar någon google bild bättre än inget ? puss ;*

 



Jag vill ha sommar förif**n !


Kommentarer
Postat av: modemix

sjukt mysig bild :D

2009-11-14 @ 14:47:16
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0