:'(

The King Of Pop !

michael-jackson15.jpg image by Hogwarts_master123mjtimecover.jpg mjtime image by mzjanuary

Jag brukar inte skriva sådant.. ?Men jag vill bara skriva av mig !


Detta året har varit så jävla piss, jag har verkligen mått dårligt hela året ! Allt bara sög
som fan, Jag har hatat 2009 Det har varit det värsta året under hela mitt liv !
Inte äns då jag reste bort till usa var det bra, eller jo det var bra men MJ dog då jag
var där och jag var bara en massa elak mot alla, jag var så himla bitchig mot alla
Även om någon sa något snällt till mig så var jag så jävla elak, jag sa till min syster att jag hatade henne och hon sa : du hatar aaihopa det finns inte någon du inte hatar tror du att inte vi hatar dig då?..Och jag håller typ på så fortfarande men inte lika mycket och det är jag glad förr !(men det är ju ganska normalt).. Men jag känner att jag inte vill berätta mer än så, MJ's död påverkade mig som fan !
Jag har alltid velat träffa honom, och sen dör han.. Den jag mest älskar i hela världen. '
Där fattar ni varför jag mådde dårligt i usa, men jag hade massa roliga stunder där iaf..
Men om jag ska vara ärlig så förväntade jag mig bättre än så, bara om han inte hade dött ...


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha skolkare :d

2009-11-27 @ 13:18:59
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: Emmeli

härligt:)

Joda sjuk, men annars bra:)

2009-11-27 @ 14:14:59
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0