Har inte bloggat på ett tag !

Hejsan jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, och att det har varit en väldigt dårlig och
tråkig update på sistonde men det är såhär att min dator har cp:at sig lite, och nu har jag troligtvis fixat den.
Men det är inte den jag använder nu, nu använder jag min syster mini-dator. Och varför jag inte använder den är
för att jag måste installera om trådlös-interneten igen eller vad det nu är. men nu har ni i alla fall fått er en liten förklaring på varför jag inte har bloggat, men jag bjuder er på en bild för att inlägget inte ska vara så trist !



Bilden är ju inte precis helt normal på grund av det som jag gör med mina fingrar men den får duga eftersom
att jag inte har någon annan bild, dessutom så är denna bilden bättre än ingen bild.. Eller så kanske den är
så konstig så att man nästan klarar sig utan någon bild överhuvudtaget ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0