MYSA !

Som sagt så har ju jag kollat på tv, och jag tror att jag ska kolla lite mera och nu så tror jag att det finns tillräckligt med batteri också, så jag ska ta på mig min mysiga PUMA T-shirt som brkar användas hemma.
Ska även ta på mig några mjukisar och krypa in i soffan och bara ta det lungt + att dagens sugiga är att
jag inte tränade idag :( men jag ska verkligen verkligen ta och försöka träna så mycket som möjligt !
Men ska inte tänka negativt nu utan bara positivt, så vad kan få mig på gott humör igen nu då? hmm..
- Jo juste jag har ju en ny IPOD :D. Så nu är jag på gott humör igen. Var, var vi någonstans jo..
NU ska ska jag chilla, pusshejj.




Kommentarer
Postat av: Ramou

haha jaa det är det ;) tack så mycket. försöker fixa så att det blir lite ljusare men det är svårt med mitt hår asså

2009-11-17 @ 21:03:47
URL: http://knasssbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0