Idag fyller jag år ! :D

Idag fyller jag år, eller alltså jag har redan fyllt år !:D
Och jag trodde inte allas att det skulle bli lika bra trodde att jag skulle fira det en annan gång, alltså en annan
dag men så blev det inte jag har fått en del saker men jag kommer att få mer !
Vad jag mer vill ha är en ny plattång och en gitarr, och en resa till london ! + pengar och sådant i resan :)
Men idag fick jag lite blandade saker, t.ex en handduk perfym en film en bok den nya tidningen toffsar smycken läppglans kajal osv..
Men tyvärr så kan jag inte visa allt jag fick på bild men det kommer om några dagar hoppas jag. Men nu önskar jag
er allihopa en trevlig trettondedag jul !

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

k, det var ju ganska bra löfte! :D.

2010-01-07 @ 01:11:41
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ja :)

2010-01-07 @ 20:01:53
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0