gbg

Hejsaan, dessa två dagar tillbringade jag i gbg. =D jätte härligt faktist.
jätte kul faktist. igår så åte jag typ vid ett tiden tog tåget ifrån alingsås.=DD:)))
som gick ca ett, sen när jag kom fram så var jag på femman ett tag, det var kuligt,
jag köpte jeans på bikbok och fandation, mascara och sånhära vit ögon penna på H&M
=DD, så var jag där o åt lite, sen så tog jag spår 9 ;angered , till angered ifrån CN.:P::;=DD...
sen ifrån angerd så tog jag buss 77 ,lövgerdet...., sen så gick jag av i hmmm......hahahahhahah
vad hette nu igen.. ajaa, någonting iaf. där syster bor, och där var min andra syster och hennes kompis, 
hon sovde över hon hennes kompis, så de gick när jag typ kom, men jag följde med dom ut till busshollsplatsen.
sen så gick jag till syster igen, och där var det några goa folk, bland annat en jätte snäll gammal vän, som var och hälsade på där, sen så åt , vi hos syster,  när vi hade ätit färdigt så , gick vi in i systers rum o snackade skit, åh, guu, 
det var så himla härligt väder då, även om kl var ganska mycket, så vi tog oss en promenad, snacka lite, och sen så gick vi in igen , men sen , så var hon tvungnen att åka hem, och jag sov gott hoss syster, när jag vaknade , så åt jag direkt, och sen så satte jag mig vid systers data, och sen så efeter ett tag såg gick jag ner till busshollsplatsen tog, buss 75 lövgerdet, och gick av i angered, och gick runt lite och köpte en sånhära rage borste, för  jag har ingen såndär, sen så
var jag så sugen på resturang så jag tog spår någonting och gick av i hjälbo, (och där var det en glad färgad skola, okej skit i vah jag sa nu , hahahhahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahahahhaahahahahhah.)
och där var en resturang full med as gott mat, jag käkade mig tjock , och stack ner till spårplatsen , jag  fick ....
vänta ett litet tag på spåret jag fick åka , men sen så kom de, o ; spår 4 ngt, o sen så gick jag av i .....
centralstatinonen, och så gick jag snabbt till tåg platsen, jag läste från långt håll så stog det
typ att tåget till a-sås, skulle typ komma ngt efter en timme, men sen så var det ettt tåg
som precis skulle åka , å jag bah å, faan va sköönt dåe slipper jag typ vänta as
mycket , ahhaah, så sprang jag snabbt dit, och aa, det gick bra, där i a-sås
så fanns det inga bussar som gick, lr ngt , för det är juh typ röd dag
så jag promenerade hem istället , åh det var härliggggggt!!!
sen när jag kom hem så var det ingen som var hemma
var bara hemma och vilade på soffan, men sen så 
kom dom andra, så kollade jag och syster på
tv ett tag, och nu så sitter jag hääääär.
______________________________________________________________


det var härliga två dagar det Y, 
vet ejj vad som händer senare 
men imorgon så är det juhhh
lördagg, =D, härligtttttt:))))YY


p.s
__
jaag älskar påsken
för då äre påsklovvvY
och det är det härligt.

pusspåpåsklovet.
pusspådet
puss

och aa, juste man fick gratis godis på lövgerdet, det glömde jag säga
men ha det, o vi ses , 
puss'n
<3


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du har haft ett bra lov <3:D

2009-04-13 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0