olika färger på jeans, är faktist inte så illa.

det är faktist inte illa med olika färger på jeans, det är ganska så snyggt faktist
om någan typ skulle ha frågat mig för ungefär 1månad sen om jag skulle tänka mig ha det
så tror jag faktist att jag direkt skulle ha svarat att, njaa , jag föredrar hälst mörka jeans.
jag säger inte att mörka jeans är fult, utan jag tycker jätte mycket om mörka jeans , och det har
jag gjort ett tag, jag tycker att det är jätte fint, men ändra lite då och då skulle också vara
snyggt det med, och nu, nu när det håller på att bli sommar också, och nu när det är så sjukt
skönt väder, då så vill man ju ha färgglada jeans;), och det blir så snyggt också ;)
_____________________________________________________________________________

kolla in de här !!
jeans'n;)
















p.s det är inte min rumpa, HAHAHAX'D.











Kommentarer
Postat av: bisan

snyggt, men inte på mej hahah x)))) <3

2009-04-13 @ 11:27:09
URL: http://misskrullig.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygga kläder ,, de skulle nog passa på dig :)



Jag gillar din blogg <3 puss (L)

2009-04-13 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0