blev ingen träning =(((

=((
jag gick inte på träningen , jag fick typ ont i magen
och så var det så lite tid kvar också, jag hatar det =((,
aja jag får la gå nästa gång, men jag ska ta en varm och skön dusch iaf
det är ändå så kalt, och bara man tittar ut genom fönster blir man på dåligt
humör=((, men  en varm oboy med lite film och mys gör det
hela bättre, i think =))),


och juste en sak som jag måste påpeka väldigt tydligt är att
ni måste faktist komentera mera , det måste ni verkligen !
jag får jätte dåligt med kommentarer, och det är inget jag
blir glad över, så komigen nu , komentera mera!

det var allt för dethäär inlägget

pussciaaaao

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej vännen!

allt bra idag?



Om du inte redan har gjort detta Glöm inte att kika in på videobloggen som jag har börjat nu. Har lagt upp ett roligt inlägg som man får skratta av, ialla fall jag dör av skratt när jag ser den. Kommentera gärna vad du tycker om videon. Mera personligare videobloggar kommer upp lite senare med tiden :)



Puss



*svara inte på denna kommentar förns efter 12.01 / 1 sept. snälla. Försöker hinna svara på så många kommentarer som möjligt innan det blir en ny månad!*

2009-08-31 @ 23:20:49
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0