Dagen.

Som sagt så skulle jag berätta mer om dagen, eftersom att det inte är så skönt att skriva med min systers
mina laptop men nu sitter jag i min normal stora laptop. Efter juldansen i skolan så hade jag tänkt att
åka hem och äta något och bara ta det lugnt för att jag var ganska trött, men det blev inte så ist
så åkte jag med Bisan, Cheri, Jessica och Linnéa in till stan och där skulle vi möta Kadde, Kadde slutade ganska sent
för att vara avslutning, så vi var i stan själva.. I stan träffade vi en massa som vi kände så det var
sjukt kul, och Wilma Twilight älskaren var också där.. Innan vi åkte till stan så ringde jag henne minst två
gånger och sa Robert Pattinsson kommer aldrig bli din man, hoppas ingen tår rann, och så skrev jag det på
sms också, så det var lite kul, och som sagt så mötte vi henne i stan och varje gång jag stötte på henne
så sa jag det, hahaahah det var sjukt kul och vi gjorde en massa annat kul ! Sen kom my lovely Kadde, och vi hade sjukt kul med henne.. Efteråt så stack alla med olika och vi spred ut oss i olika grupper.. Sen gick jag och Bisan och
skulle fixa mina skor. Och han som jobbade där var jätte snäll och tyckte att det var för lite söndriga för att betala
så jag fick de fixade gratis :D. Efteråt så stack jag hem. Men tack för dagen allihop.

Kommentarer
Postat av: Anna | Heeneley

sv: tack så mkt :) din med! vad gör du då?

2009-12-22 @ 18:28:56
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: MADDE

Sv; tack så mkt :D desamma!

gillar headern :)

2009-12-22 @ 18:31:53
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Anna | Heeneley

sv: okej :) ska vi följa varann via bloglovin?

2009-12-22 @ 19:23:26
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0