Erik idag tar du det !

Sitter här och funderar på.. Tänk om calle vinner idol ?:o...
Men.. nejnej så ska jag inte tänka ! För jag vet att erik kommer att vinna, men när jag tänker efter hur
dumma svenskarna är som gjorde så att calle fick mer röster än tove så vet jag inte riktig..

Nu säger inte jag här att Calle inte är bra, jo har är ju grym.. Men han är inte grymmast !
Och den som förtjärnar att vinna idol 2009 är ju såklart, ERIK !! Men som sagt svenskara kan vara dumma ibland..

Nu tror jag att de flesta av er har fattat eller ska jag säga förstått vem jag hejar på, japp ni hade rätt
Jag hejar på Erik, för att han verkligen förtjänar att vinna och varför han förtjänar det är för att hans röst
är så stor, så att man skulle undra hur den fick plats i honom..



Vem hejar ni på ikväll och varför just den personen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0