Ett halvår sedan Michael jackson dog !

Idag den 25/12 - 2009 har Michael Jackson varit död i exakt ett halvår, så det vill säga för ett halvår sedan 
var det dagen då Michael jackson the king of pop dog. Den 25/6 - 2009 den dagen avled han. Det Var en väldigt
sorlig dag för mig och för många andra ! Stackars MJ's barn som fick lida, jag vill inte att någon människa ska
gå igenom något svåt, jag vill inte att någon människa i världen ska ha det svårt !
Jag vill att alla ska vara glada ! Jag skulle kunna göra vad som helst för att ändra världen ! Och när jag säger
vad som helst då menar jag verkligen vad som helst !

Idag borde vi komma ihåg människan som gav oss kärlek genom hans musik. Och som gav oss den otroligt
grymma dansen ! Jag älskar dig Michael Joseph Jackson du lever fortfarande kvar i mitt hjärta ! Nu spökar the king of pop i Los Angeles.

Du är värld guld ! Vi kommer alltid att komma ihåg dig som den mest underbara människan som funnits !
Legend Michael Jackson, we love you !







Och här så bjuder jag er på en underbar låt av Michael jackson.

MJ - Always in my heart !

Kommentarer
Postat av: aalva

jo med mig är det bra. :)

2009-12-25 @ 21:25:42
URL: http://alltidalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0