Jag har blivigt lite dårligare med update..

Som ni ser på rubriken så har jag blivigt lite dårligare med upptadering, men det är bara för att
Jag har helt enkelt haft lite annat för mig utan för bloggen.. Självklart tycker jag ju att det är kul att
blogga, det fattar ni ju alla för annars så skulle jag inte göra det !

Idag så hände inte sådär jätte mycket men var en ganska så kul och skön dag.. Nu tar jag en liten sammanfattning..

Dagen började med skola då, skoldagen var inte lika seg som igår..
Sen åkte jag hem, åt osv..
Sen somnade jag till hela tiden ! Alltså jag var helt j*vla slut, men det kan ju bero på att
jag tar igen alla nätter jag inte har kunnat sova, Det vet ni ingenting om..
Men det tar jag inte nu !

Men det var iaf min lilla sammanfattning, och alltså helt seriöst så måste jag ta en bild
med i detta inlägget för annars så är det ju inte lika kul att läsa det .. Har jag inte rätt?
Jag vet att jag har rätt, haha



Just nu så har ju inte jag världens gladaste liendé, så jag tog och helt enkelt gjorde om bilden lite..;)

Kommentarer
Postat av: anahita

hej!

fin blogg.

jag har en frågestund på min blogg och det skulle va gulligt om du ställde en eller två frågor :)



pusshej

/ah

2009-12-02 @ 16:57:29
URL: http://anahitaabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0