hello sötungar ,,

som ni ser har jag bytt till twilight tema nu , gjorde temat hur som helst men
senare kommer en snyggare design av twilight tema , juste jag har en twilight
t-shirt också ,

_____________________________________________________________________



hejsan :), igår så var jag i stan , jag köpte slitna jeans från ginatricot och så köpte jag chinos fast inte riktigt det
och så köpte jag ett halsband , jag köpte allt där sen gick jag runt lite innan det var jag i korv kiosken å åt mat där
 hittade inget annat men ska kanske dit idag igen för att min syster köpte en svart kläning å hon tyckte om
den så hon skulle kanske köpa den rosa också och då kanske jag köper något , venne kanske byxor igen
för jag tror jag behöver det , men aja vet inte riktigt om jag ska , men nu ska jag typ äta breakfast så ska dra men ha det bra iaf , pussheej ;***

dawntown i usa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0