tipsa mig.





whouue , tipsa mig nu jah, vetjah,
duger den är väskan eller ska jag köpa en ny vet inte riktigt , tipsa mig please,
om du tipsar mig är du riktgit snäll och go,
väskan bruka jag använda till fotbollen och handbollen
annars brukar jag ha en annan svart väska
ni kanske ser den någon gång på min blogg senare
men om den duger kan jag ha den till skolan dåe?
tipsatipsatipsa , på snälla
dåh är ni helt jävla underbar om ni gör det , snälla
please, jag ber er , hihi X'>,
p.s har alltid svårt att bestämma mig , haha hiihi , hehe tihiih
snälla dåe tipsa ,
vem du nu än är så ska du tipsa , annars :p
snälla dåe?
ses puss'n
(aaa'

Kommentarer
Postat av: bisan

den duger verkligen.

Den e übersnygg<3

2009-03-25 @ 15:59:25
URL: http://misskrullig.blogg.se/
Postat av: jessica .

så klart den duger sajaa sen är jätte snygg <3

pusspuss jessica (: (L) .

2009-03-29 @ 19:54:05
URL: http://jessicaolssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0