En liten sammanfattning av dagen.

Dagen i skloan var väll lite trög som den brukar, kanske lite mindre trög, men´men.
Sen efter skolan så följde jag med Jonatan en bit hem, sen åkte jag tillbaka till skolan igen.
Och skulle leta efter en kompis, men hon slutade väldigt sent, och jag hade ingen lust att vänta på henne.
Så jag åkte min väg, igentligen så skulle jag köpa något till min pappa för att det var ju farsdag igår men
jag skulle inte hinna till träningen då. Så jag sket i det, Men när jag åkte hem så åt jag snabbt sen bytte jag
om och åkte till träningen. Och nu har jag precis duschat klart och snart ska jag kolla på tv.
Men hur har eran dag varit ? Ha en trevlig eftermiddag ! Puss




Inlägget blir alltid lite roligare med en bild till ! :)


Kommentarer
Postat av: julia

sv; hih okej! :)

.. inlägg blir alltid roligare med bilder! :)

2009-11-09 @ 19:24:28
URL: http://ttypjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0