Lång sovmorgon :D

Jag  brukar aldrig blogga på morgonen innan skolan men det är bara för att jag inte hinner och idag
gjorde jag det för att jag börjar 11.20 :D, snacka om lyx !

Men jag har typ på mig kläder och så, men jag har inte fixat håret än och så har jag inget smink.
Sen tror jag att jag tar bussen till skolan. Men jag ska kanske ringa en kompis och fråga om vi ska till stan en snabbis innan för att köpa sådant godis som typ kommer från storbritaninen eller något.

De är här i Alingsås och säljer och de åker hem typ på lördag eller något.
Och jag vill liksom gärna köpa innan de åker hem eller var de nu ska.

Godiset så som in i helvete gott ut :D Hahaha.




Så där såg det ut ju :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0