En liten sammanfattning om de senaste dagarna jag inte har bloggat på.

Alltså jag vet att jag kan vara dårlig på att uppdatera, och att inläägen är såhär långtråkag osv.
Men jag har inte haft tid. kan sammanfatta dessa tre dagar jag inte har bloggat på, jag tror iallafall att det är
tre dagen, menmen. har varit och kollat på match i ängabo med , gorre ,siri , frida, maja, alexandra, ina , ida , maria och andrea.
hoppas jag inte har glömt av någon. och detta var på onsdagen då, och sen på torsdagen, var det en helt vanlig skoldag och sen stan med lenny. vi kolla på en massa bland annat skor och vinter kläder.
och idag ,  var jag med Gorre, Bisan och Jessica P, vi gjorde en massaor, vi gjorde en video som liksom
jag skämmde ut mig sjäv i menmen, jag skulle vara död och så hade jag värsta leindet då jag log, och BLAABBLAABLAAA..........
sen tog vi bussen hem eller alltså jag och bisan men gorre och jessica tog bussen till maxi, eller alltså de tog samma buss som oss, men de hoppade av vid maxi, och alla vi tog boråsbussen, kankse inte så viktigt.

jaja, en långtråkig sammanfattning, om dessa dagar.


man måste alltid ha en bild med annars blir inte inlägget lika kul att läsa, hahahah :D
och jag skiter i storbokstav och pungt, mm





slumpBLABLABLAbild..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0