helgimorgon.



Heej bloggen !
Vaknade typ jätte sent idag så jag hann inte göra iordning mig ådenkligt
men jaja orka bryy...

Nu sitter jag här med min dator i knät o ska snart upp
yill mitt rum o fixa min gaderob efetrsom att det är kaos
där, hahaa men igår så hittade jag min perym som jag köpte
i usa och den luktar så jävla gott! Jag hade tappat bort den men och
trodde att jag aldrig mer skulle hitta den men till slut så gjorde jag det
haha, fast nu ska jag dra har typ lite ont i magen perymen beställde jag
på någon sida i america, finns säker å beställa här någonstans , kanske ?




man ser verkligen inte så tydligt på bilden, men den luktar gott iaf
ha det bra hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0