Jaag fryser...

Hejsaan, nu sitter jag här och fryser ihjäl mig.
Men jag tycker att det är ganska skönt ändå, haha

det regnar ju, så även om det är fredag så ska jag antagligen bara stanna hemma
men senare ikväll ska jag iallafall kolla på IDOL :D och det är liksom MICHAEL JACKSON tema
också, snacka om att det kommer äga ;)

men nu ska jag kolla på tv och götta mig eller ngt ha det bra puss

juste det snöade idag också , ;D haha hur kunde jag glömma av det ?

 

inlägget innan: det har liksom blivigt mycket bättre nu, för det var ändå någon som liksom

var rätt gammal och så, men i början så trodde jag att det var en kompis pappa eller mamma som hade dött ;'((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0