Jag är cooling :D

Hejsvejs :D

Nu sitter jag här med min chekka mössa på ;)
Eller rättare sagt bisans chekka mössa :D
Ajaa spelaroll, jag är lika snygg i den även om den är bisan, haha

Idag hade vi prov allatså engelska prov, det givk väll ganska bra, bara
att jag hoppade över några små saker, typ.
Hoppas jag får något bra omdömme på det här provet, haha
förr förra provet vi hade (so prov) så fick jag as dårligt vill inte äns säga
vad jag fick .....

Men ska försöka lägga mer tid på pluggandet, men det känns som om att jag verkligen inte hinner med
allt jag gör, jag har liksom handboll på måndagar fotboll- tisdahar handboll- onsdagar styrketräning(fotboll)-tordagar och i helgen brukar jag ha matcher osv, alltså jag hinner liksom inte med allt,
men jag ska försöka....

Men nu ska jag inte skriva mer om det känns liksom onödigt tycker jag, dessutom är det inget kul att skriva om
och bloggen har jag för att skriva saker jag liksom tycker är kul eller för det mesta, ajaa skit it nu.

Men nu kommer det bilder på min BLaaaablaa bisans snygga mössa....
 

Hahha, jag ser typ ut som en storbagarkokk i den
;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0