Match - förlorade, sorligt - haha

Hejsaan bloggen :)

Nu sitter jag här och är otroligt trött, har precis spelat hanbolls match.
Det gick inte precis sådär jätte bra, men nästa match ska vi allt ta dem.
Vi förlorade med ganska stort, men jag tror nog att det är bäst om jag
typ inte säger något eller så, hahaa.
Men det var ändå skit kul i bilen innan och efetr matchen, vi flummade sönder
innan matchen i bilen, sen när vi skulle hem så sa alla bah, nu ska vi vara tysta hela
vägen tillbaka, vi är faktist ledsna och inte kan säga något för vi precis har förlorat, haha.
Sen typ två minuter efter så skrattade ihjäl oss, kanske inte två minuter, menmen.
Sen gick vi av vid ica i uddevalla, och köpte lite gott efetr matech, men tänk att jag var så dum och köpte frysta
gjordgubbar, hahahahh. Men det såg faktist så gott ut, när det stod sådär fint i frysen, hahaha....

Snart ska jag iallafall duscha sen ska jag käka något, som inte är så kallt tror jag.
Och som sagt så spelade vi i uppevalla så jag blev trött som in i helvete, George bah
- det tar 15 minuter för min pappa att köra till göteborg, för att vi har en ny bil och 
i den så känner man inte hur fort man kör, hon sa så bara för att Nathalies mamma skulle 
köra fortare för att hon skulle skynda sig för att hon skulle vara med Cheri och kasper eller 
något haha, men juste jag och Linnea ska gå på ljus i Alingsås med henne ikväll.
George skulle åka in till malmö idag, tänk så långt hon kommer typ DÖÖ, haha men 
hon ska ställa in hennes lilla resa och åka imorgon istället för att vi ska som sagt på 
ljus i Alingsås så om hon åker så kommer hon typ vara framme i malmö as sent 
och det kan inte hon, så BLAA BLAA , ajaa skit it men nu kommer det iallafall lite bilder
FÖR ANNARS BLIR INTE INLÄGGET KUL ATT LÄSA.
Och nu måste jag bara säga en sak.
- Ni som orkade läsa allt det här är, töntar.
HAHAHA.








Lika trött som jag ser ut är jag !
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0