MOBILEN - människans bäste vänn.

frågor om din mobil.

Bakgrundsbild?  myy life - Michael Jackson ;**
Ringsignal? temat - hellomotto

Hur mkt batteri just nu? 70 % ngt, kanske
Ringde du senast? bisan
Ringde senast? George
Vad står de på ditt 5:e mottagna sms? Heeej;*<3, vad göör du <3
Vem skickade de 12:e sms? george
Vad står de på ditt 10 mottagna sms? jag ringer...
Va står de på ditt 32:e mottagna sms? äter, jag ringer om tio mint kom ihåg vad du ska göra när jag ringer
Va står de i ditt första utgående meddelande? Hej vad gör du? :)
Vem  är på 20:e plats i telefonboken? brorshan ;dd'
Vad har du för kontakter på J? jessica,  josefine, josefine
Hur många sms har du skickat samanlagt? 15, men som ni förstår så raderar jag alla hela tiden efetr som att ingen ska se, haha ;p
Vad står det på din påminnelse? ingenting just nu.
Har du privat nr just nu? nej, det har jag inte.
____________________________________________________________________

helt seriöst är det typ änniskans bästavänn, haha
alltså jag skulle aldrig kunna klara mig en dag utan min mobil, eller alltså
jag glömde den en gång förra veckan & det är den ända gången jag kommer ihåg
som jag glömt min mobil....
men om man säger att jag inte skulle kunna klara mig en helg utan min mobil
det skulle jag typ absolut inte, men när jag glömde mobilen den dagen så höll
jag typ på hela tiden att säga
- jag glömmde min mobil hemma idag ;((
typ hela gtiden, och mina vänner ba men vi vet vi vet, blaa blaaa
haha men alltså det jag vill komma fram till det är att mobilen faktist är människans bästavänn.






min lilla mobil :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0