plugga !;o



Hejsan, snart så är det träning....
har inte varit där på ett tag nu, menmen
ska försöka så gott jag kan, alltså fotbollen, aja skit samma.

Just nu sitter jag här och läser en underbar blogg! www.mjackson.blogg.se
jag följer bloggen :D, den är så himla bra !

Och sammtidigt så måste jag faktist plugga, ska typ fixa mig till
träningen snart sen ska jag åka dit, och jag kommer hem  kl 8 eller halv 9
sen ska jag kolla på tv, och sen så är det nästan dags att sova efetr det,
och jag har prov imorgon, alltså måste jag plugga nu, jag borde ha börjat plugga för länge sedan menmen
jag är alltid så himla dum i mitt huvud hela tiden.......
Aja ni får ha det bra...
Undra hur det kommer gå på provet för mig imorgon...?




bilden är ful, men jag orkar inte bry mig !

ha en bra efetermiddagg
puss, sköt om er ;*

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

va har du gjort idag då ?

kram! :)

2009-10-13 @ 18:04:13
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

jag har gått på stan o pluggat :)

hur har din dag varit ? :)

kram!

2009-10-14 @ 20:05:09
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0