Sälja - Newbody.




Jag har bestämmt mig för att sälja Newbody, eller alltså jag tror att det är 100%
säker iallafall.
newbody är underkläder - sport, jag tror att jag själv ska beställa hem det, det är väldigt bra
och sköna att ha på sig, också är det billigare pris än vanligt. T.ex en sport BH brukar kosta runt
300 kr ungefär har jag för mig, alltså en sådan bra sport BH, men hos Newbody kostar den endast
Runt 150 kr, det finns också linnen av väldigt bra kavlite 3 stycken kostar runt 150 kr.
Den finns T.ex, kalsoneger, barn underkälder, trosor, allt som har med underkläder att göra
så får man också 1 års garenti på allt man köper. Det är inte alls ofta man får det på underkläder.
Men jag hissar Iallafall Newbody, du kan läsa mer om Newbody på deras hemsida WWW.Newbody.se









Newbody - tidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0