Skolan&senare under dagen.

Hejsan hejsan ;D
Vad gör ni ?
Jag själv sitter eller rättare sagt ligger i soffan med
laptopen i knäet, och kollar på tv ;D Chill va ?

Dagen har varit ganska ok förutom att jag fick ont i naken
i klassrummet, det kändes as äckligt, men sen gick det över nu har jag as lite ont i naken
så att det inte äns känns, och det är bra. Men det var en till sak som inte var så himla bra
när vi hade hälsa (sista lektionen) så fick jag jätte ont i min fot och det har jag faktist haft ett tag.
Jag fick alltså ont vid utsidan av foten jag kanske har stukat, men jag hoppas att jag inte har gjort det.
Men jag gick iallafall inte  till träningen på grund av det, så jag missade den, men hoppas jag kan gå nästa gång.
och hoppas att jag kan vara med på matchen på söndag.

Hemma vilade jag och kollade på tv, sen gick jag ut typ kl 6 halv 7 eller något.
skulle bara ändra lite väder , sen gick jag förbi kiosken och köpte lite godis.
Sen när jag kom hem igen så bytte jag direkt till myskläder och tog fram min dator och
nu sitter jag här :), Jag vet att inlägget blir as tråkigt utan någon bild men jag har inte någon bild
just nu, hahha hejdåå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0