Snart är det dags för Kycklingcupen.

HejHej, alla :)

jag har varit i skolan plus att dagen var helt jävla piss, den gick as seget.
Och jag fick ont i huvudet och det var superduper tråkig.
Och jag hade ont i magen en jävla mensvärk ;S
Och det söög med andra ord.
Men snart ska jag kolla på när en kompis spelar match, ska möta en annan kompis innan osv.

Men det är ju faktist såhär att kycklingcupen är redan på lördag8fotbolls cup), jag och mitt lag vann förra året
:D.
Men jag ska inte vara med iår ;((, men jag ska kolla på sjävklart.
Jag ska inte vara med för att jag inte hade tränat på grund av att jag hade ont i min fot,
och nu har jag fått ont i min fot igen, så det kommer bil så jävla piss , aja ska dra för att jag inte pallar blogga mer tror jag, hejspuss.



MYHEART!!<3

ska kanske gå på THIS IS IT på onsdag :DDDDD, i am happy :D
jag vet att det är en massa som redan har gått, för länge sedan.
Men jag har typ inte kunnat gå, ajaa ska kanske gå nästa onsdag ,
happppppyy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0