This is it - sjukt kul kväll :D

Hej alla söta, som sagt så åkte jag in till göteborg och såg This is it på bio idag.

Filmen var helt jävla otrolig, eller otrolig för de som gillar MJJ men jag vet inte om de som inte gillar

honom skulle gilla den, för jag är ju inte en av de :)

Men för mig var filmen helt underbar. Att bara höra Michaels röst var underbart det är en känsla som inte går att beskriva. Jag vet att en massor av er redan har sett filmen, och jag ville också se den

då det var premiär men det fanns inga platser kvar och det suger men jag är fortfarande glad

för att jag har sett den !

Det är helt underbart, och Michael är helt klart bäst ! Så det var den bästa showen på länge

kan jag lova !

Puss på denna kväll och tack till alla som gjorde den bättre !

Jag tog såklart några bilder men det blev faktist inga bra bilder och det var inte så många bilder heller, men bättre än inget :)




Göteborg :D










Jag älskar verkligen bilden ! <3


Jag måste ännu en gång säga att filmen var helt underbar tack för allt Michael !<3


Kommentarer
Postat av: alice

svar: allt är kanoN:) vad gör du?

2009-10-30 @ 23:38:23
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: L I S A

svar: inte ett skit :S sj? ;D

2009-10-31 @ 01:32:28
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0