-IDOL 2009 - MJ - alla var bra.

Gaaah, nu sitter jag här och väntar tills klockan ska bli halv, för då börjar IDOL igen :)
Det var en som var bäst ikväll.

Jag förväntade mig att Eddie skulle komma med det bästa ikväll - They relly don't care about us.
Men det var en helt annan, ERIK gud vad bra han var alltså.
Han var ju f*n sjukt grymm.


Men Eddie var skit bra han också och Rabih han var skit grymm och Reza och de andra också.

Men jag tycker faktist alla var skit bra ! Det måste jag lova.
Det är inte det lättaste att sjunga Michael Jacksons låtar och
dessutom så klarade de det så himla bra, bra gjort - alla IDOLER.

Undra vem som åker ut nu då?

Vem var eran favorit ?








Nu började det, måste kila iväh, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0