vilken humor asså, hahha;o

 hahaha nu chattar jag med bisan och linus härvaah
och vi har liksom otroligt kuul asså :D
vi liksom har världens bästa humor , jag vet
att ni älskar den , haha...
En sådan humor som vi har har typ ingen i hela världen förutom geoge busshh
hahaahhaa, vi älskar att skratta :D:D:D



Jaag
- säg något kul som får mig att skratta
dem
- eivor
jag
- hahahhahhahahhahhahahhahahhahaha, det sjukaste, hahaha
dem
- va det så kul ?;P
jag
- hahhaha ja verkligen !;o hahhahaha





 rätt gammal men över het bild

den bilden tog vi hemma hos mig
innan vi skulle te ett littet disco
och vi fick damp så de tog slut på allt mitt smink o
sminkade sig som galningar, för de skulle typ gra massa fjortis pjäser
förlåt älsklingar men ni ser inte helt normala ut

ha där såg ni vilken humor vi kan ha ibland.

Kommentarer
Postat av: Jesssica

ohhhh jaaag ärr fuuuling!



hahha, förfesten, fan vad

kul de va, bisan, jag längtar

tills examenbalen!

<3

2009-10-03 @ 20:29:08
URL: http://jcho.blogg.se/
Postat av: Jesssica

ohhhh jaaag ärr fuuuling!



hahha, förfesten, fan vad

kul de va, bisan, jag längtar

tills examenbalen!

<3

2009-10-03 @ 20:29:32
URL: http://jcho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0