you make everything so righit....

Idag så är det torsdag, och jag ska strax rusa iväg till ängabo.
Kom nyss hem från skolan, dagen gick jävla segt alltså, men det var skit kul
på rasten iallafall, massor av skratt osv. haha
- var det någon som sa porr ? ;), så jävla kul alltså....
ajaa inget mer om det nu.
Men ska käka något nu om ta med mig bullar till ängabo :)
senare ska jag kolla på tv. jag följer ett program, det håller på att bli så himla
spännande nu ;D haha, nu kanske ni udrar vrf jag inte säger vilket program
men jag tänker inte säga för att ni ska bli nyfikna, Heehhehhahah ;D

ha det så jävla gött iallafall puss&kram.



gråttlinne - wallmart(usa)
vittlinne - wallmart(usa)
halsband - Ginatricot ?
svartkofta - ginatricot
jeans - ginatricot¨.

senare ikväll kanse det blir skolfest wihooobomb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0