idag har jag nog tid med bloggen ;>>



Heejsan lördag idag , och jag är sjuk, och det suger;o
men idag har jag iaf tid med min blogg, och det är juh bra
annars så suger det att jag är så himla snuvig och har en äckligt
sugig huvudvärk ;((, men hoppas bara det blir bättre tills imorgon eller ngt
likande, aja jag får la stå ut,

nu ska jag typ sitta här och chilla , och messa med mina sötnosar lite, senare ska jag äta,
lite , sen ska jag till göteborg med familjen, och äta hos min syster , och så ska vi åka runt lite
där också, hoppas jag hittar något fint att köpa, men jag har så otroligt ont i mitt huvud, men hoppas jag kan följa med iaf , det tror jag dessutom så ör det juh bara myy family,

alltså jag kommer juh hinna att blogga nu på förmiddagen, men inte så jätte mkt på
efetr middagen, fast hoppas att jag hinner blogga innan jag går och lägger mig ikväll
 ha det bra och puss på er,,





you are the one, michael (LL'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0