MIN MIN MIN ENDAST MIN!! ;O

MIN MIN MIN OCH ÅTER IGEN MIN !!

JAG ÄLSKAR DEN UNDERBARASE AV DEM ALLA
HAN KOMMER FÖRALLTID ATT LEVA KVAR I MITT HJÄRTA
 JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ HONOM , SORGEN GÅR INTE BORT
IFRÅN MITT HJÄRTA EFTER HANS DÖD MEN DET SKA DEN IGENTLIGEN HA GJORT
FÖR ATT HAN HAR DET BRA PÅ ANDRA SIDAN BREVID DE ANRA ÄNGLARNA
SOM HA VÄNTAT PÅ HONOM MEN DET ÄR FAKTIST INTE JAG SOM BESTÄMMER
SORGEN GÅR BARA INTE BORT ;((


 en otroligt skön bild läs vad det står.



så oroligt fiiiiiiiiiiiin!!!

________________________________________________________________

ett litet sms samtal mellan mig och bisan som hände igår.
 
lääääääääääs

jag
- vad gör du då? :)
bisan
- vi har förlorat matchen som vi nyss spelade ;( sj?
jag
- k men vad synd , men lycka till jag är uppe i mitt rum och lyssnar på
min älskade michael.
bisan
- och här har vi en som lyssnar på en uppblåstbarplastdocka.
jag
- tyst med dig , jag hatar dig ;@ han är inte alls en uppblåstbarplastdocka!!
han är snygg. jag älskar honom !!
bisan
- jag tycker at han kanske är lite lite bra ibland, älskar du honom
jag är iaf normal jag älskar sådana som lever.
jag
-nu e inte alls normal du tycker att han e lite lte bra ibland.;o
o föresten så e han snyggast!
bisan
- han är ful;o
jag
- nehe du han är snyggast , föralltid
alla tycker att han e snygg!
bisan
- alla tycker att han är fuuul.
jag
- käft han är snyggast.
bisan
-saja asså han e fuul
jag
- käften säger jag han är absolut snyggas , fatta !;o
bisan
- asså seiöst vi snackar om ngt annat.
jag
- men jag kan inte sluta snacka om hans oerhört heta skönhet.
bisan
- nehee ;)
..........................

sen försökte jag skicka ett mms en bild på han o skriva att han va snyggast
men mobilen cp:ade o jag kunde inte skicka ;((

sen började jag o bisan snacka om cupen. hahha
jag ääääällllllllllllllsssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
miiiiichaaeeel jackson <3
pusspåer hejdå.;*


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:hoppas du har haft en riktigt bra helg :)

2009-09-13 @ 21:09:56
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: saga

allt bra då? :)



- fint du skrev om MJ :D

2009-09-14 @ 12:03:01
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0